Apelează la noi pentru SERVICII COMPLETE DE FISCALIZARE ȘI SUPORT TEHNIC!
Consiliere privind obligațiile legislative ale utilizatorilor de case de marcat
Vă oferim consiliere completă în ceea ce privește obligațiile legislative pentru utilizatorii de case de marcat. Aceasta include informații detaliate despre documentele necesare, formularele specifice și procedurile legale pentru:
Fiscalizarea casei de marcat
Schimbarea sau închiderea unui punct de lucru
Schimbarea memoriei fiscale
Înstrăinarea casei de marcat
Ne asigurăm că veți respecta întotdeauna reglementările fiscale în vigoare, evitând astfel eventuale penalități sau complicații legale.
Consiliere pentru alegerea soluțiilor fiscale
Indiferent dacă aveți nevoie de o casă de marcat simplă sau de un sistem complex de gestionare, vă oferim consiliere pentru a vă ajuta să faceți o investiție minimă, care să răspundă cerințelor actuale și să permită viitoare upgradări. Astfel, veți putea adapta soluția aleasă pe măsură ce afacerea dumneavoastră se dezvoltă, fără a fi necesar să renunțați la investițiile inițiale.
Proiectare și implementare soluții de gestionare a afacerii
Ținând cont de fluxurile de informații și mărfuri, realizăm proiectarea rețelei de calculatoare, a echipamentelor IT și a tehnicii necesare. De asemenea, asigurăm instalarea soluțiilor complexe, suport la punerea în funcțiune și instruirea personalului pentru utilizarea optimă a acestora.
Apelează la noi pentru predarea memoriei fiscale!
Pentru închiderea unui punct de lucru, următorul pas este necesar:
Predarea memoriei fiscale la Administrația Financiară de care aparține punctul de lucru. Extragerea memoriei fiscale se efectuează exclusiv de către un tehnician autorizat.
Acte necesare pentru predarea memoriei fiscale:
Cartea de Intervenții (care conține toate înregistrările efectuate de tehnicianul de service și informațiile de identificare ale casei de marcat și ale utilizatorului);
Registrul Special al casei de marcat;
Certificatul de Înmatriculare al firmei – copie;
Certificatul de înregistrare în scopuri TVA (CIF) – copie (dacă sunteți plătitor de TVA);
Cerere către Administrația Financiară de sector;
Declarație de instalare – original și copie;
Cartea de identitate a administratorului societății sau a persoanei care predă memoria fiscală;
Delegatia persoanei care predă memoria fiscală.
Casa de marcat trebuie să fie funcțională și să aibă cablul de alimentare.
Servicii de service și asistență tehnică
Instalare și fiscalizare case de marcat;
Programarea articolelor (PLU-uri) în casele de marcat;
Întreținerea și repararea caselor de marcat, imprimantelor fiscale, cântarelor electronice, atât în perioada de garanție, cât și post-garanție;
Service și asistență pentru sistemele fiscale integrate în diverse domenii (magazine, restaurante, hoteluri, farmacii, benzinării);
Suport tehnic telefonic.
Contract de service și consumabile:
Rezolvarea problemelor tehnice legate de aparatele din contract fără necesitatea deplasării utilizatorilor;
Aprovizionare cu consumabile direct la sediul clientului;
Reduceri la consumabile și piese de schimb.
Te vom contacta noi!
Zona de distribuție și service: București și Ilfov.
Se oferă o garanție de 12 luni, alături de servicii de întreținere atât în perioada de garanție, cât și post-garanție, realizate la sediul firmei sau, pe bază de contract, la sediul beneficiarului, de către personal autorizat.